Doručak koji će djeci održati energiju

doručak

Čime nahraniti djecu kako bi bila puna energije i znatiželjno zakoračila u novi dan?

Održavanje dječije pažnje i energije između doručka i ručka, dakle, u vrijeme vrtića i škole, nije tako lak zadatak. Pomoći vam može i hrana koju im ponudite ujutro.

Agrumi

Agrumi su puni šećera i vlakana, što znači da će vaše mališane snabdjeti brzim talasom energije, bez nagloga skoka šećera u krvi, kao što to dešava sa slatkišima. Osim toga, dokazano je da kisjelkasta aroma poboljšava raspoloženje i razbuđuje čula.

Ovas i ostale integralne žitarice 

Mozak vašega djeteta tokom spavanja troši značajnu količinu uglenih hidrata. Doručak bogat integralnim žitaricama, dakle ugljenim hidratima i vlaknima, daje im energiju koja im je prijeko potrebna za sve dnevne zadatke.

3. Bobičasto voće

Bobičasto voće ima mnogo proteina i zdravih ugljenih hidrata, fruktoze i vlakana te poboljšava koncentraciju.

4. Jaja

Ne kaže se uzalud: “Svako jutro jedno jaje organizmu snagu daje.” Jedan od najboljih načina za održavanje energije vašega mališana je ovaj izvor zdravih proteina od kojega će dugo biti sit. Jaja su i izvor kolina, jednog od B vitamina koji je ključan za ravnotežu u metabolizmu i funkcionisanje nervnog sistema.

5. Bademi i orasi

Ovi su orašasti plodovi bogati proteinima i zdravim ugljenim hidratima koji će djecu održati sitima duže vrijeme. Takođe, odlično podižu nivo energije. Orasi su bogati omega-3 masnim kiselinama, a bademi magnezijumom.

6. Voda

Ne zaboravite na vodu. Ako djetetu, ali i odraslom čovjeku, nedostaje samo malo vode, dolazi do usporavanja moždane i mišićne funkcije pa pazite da vaš mališan pije dovoljno vode kako bi ostao budan i pun energije.

Izvor: Index.hr

 

Podijeli ovaj post

Google1

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*